תמיכה
אין התחייבות לפלטפורמה, אתם יכולים לעצור את המנוי בכל רגע נתון.
ה-199 שח בהוראת קבע מוזרמים לפיתוח הפלטפורמה: העלאת תכנים ושיתופי פעולה עם מרצים מובילים בתחומם.
אחת לחודש כקהילה אנחנו בוחרים לאיזו עמותה נותנים מעשר ותורמים בשקיפות מלאה עם חברי הקהילה.
כרגע לא ניתן, אם יתאפשר בעתיד נעדכן במסך “עדכונים” בפלטפורמה.
זכאותך לכניסה לפלטפורמה עוברת למישהו אחר שחיכה על מנת להצטרף ולקחת חלק.
לא תוכל להיכנס שוב לפלטפורמה.
תוכל לפנות לצוות התמיכה הטכנית שלנו בפלטפורמה.
בתפריט הצד נכנסים לפרטי החשבון, ״המינוי שלי״, ולוחצים “ביטול”, הפעולה תעצור אוטומטית גם את הוראת הקבע.
האופציה אפשרית, אפשר לפתוח בקשה לתמיכה.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות דרך הוואטספ
ברגע שסיימת את הסליקה, פרטי הקבלה נשלחים אל המייל שהוזן בעת ההרשמה
כנס לפרטי החשבון (בתפריט מצד ימין) -> לחץ על אמצעי תשלום (נמצא בתפריט קטן יותר משמאל לתפריט הראשי) -> לחץ על שינוי אמצעי תשלום.
דף תמיכה: כאן בשבילכם!
ברוכים הבאים לדף התמיכה של האליטה! אנו שמחים שאתם חלק מקהילת האליטה ורוצים להבטיח שתקבלו את התמיכה הטובה ביותר לאורך כל הדרך .הנה כמה דרכים שבהן אנו יכולים לעזור לכם:
1. שאלות נפוצות:
בשאלות נפוצות שלנו תמצאו מגוון מדריכים, סרטונים ומאמרים שיעזרו לכם בכל דבר, החל מהרשמה לאתר ועד לשימוש בכלים השונים.
2. קהילת האליטה:
הצטרפו לקהילת האליטה במערכת ותוכלו לקבל תמיכה ועזרה מחברי הקהילה ומהצוות שלנו.
צוות תמיכה
צוות התמיכה שלנו זמין משעה 10:00 עד שעה 18:00 מיום ראשון עד חמישי (לא כולל חגים) אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות שלכם ולסייע לכם בכל בעיה שתתקלו בה.
התקשרו אלינו
שירות לקוחות: 972-53-2235555+